Sunday, September 20, 2015

你揾到你另外對腳未 Arh?

每個人除咗自己嗰對仲有旁邊另一對腳…
除非未揾到, 不然就算唔喺身旁, 都會放喺心度…
係 Arh 我揾番我嗰對 loo
唔係唔係, 其實唔算揾番 ge, 因為從來都冇唔見到 wor!
雖然, 多數剩得自己一對腳, 光對實及袋住*您*對對腳喺相度 /個個手機電腦度 /床尾度 /褲袋度… 周圍行來又行去!!

一口氣刨番 last week 5 集 ge TVB劇 '陪着你走', 一個字:正!
唔覺? 我講埋哂 d 嘢冇頭冇尾 ge…
YUP 除咗*您*, 其他人唔會明 gA lAh!
係您唔信我之嘛, 真係 gA! 全世界淨係得您明我…
点都唔信?因為我總係冇樣嘢合格?!!
係 ge, 成日令您哂頭激氣嬲死… 最差係令您傷心 tim!
好對唔住, 至衰至乞人憎係我!!
我個人就係咁鬼古古怪怪, 諗埋度埋到痴哂線!好多時自己都唔明唔知自己諗乜做乜攪乜...
所以,您都唔明嗰 d, 係完全冇關事 gA!
係我錯! 係我大錯特錯!!
您唔理我係應該 ge, 我都絕對唔會原諒自己!我欠您... 欠您千生萬世!

唔知仲有冇機會還 lei??
幾時至等到您對腳再次喺我對 ge 旁邊 lei?!
Arh 唔係, 應該話係幾時至等得到您俾我對腳陪住您對腳 lei?!
到時, 從此以後, 唔再剩得您我各自一對腳……