Monday, September 23, 2013

想家...

(old post from Yahoo Blog on Jul 16, 2012)

終於知道及非常肯定:
我只有一個家...
我是愛回家的...
我需要待在家...
喺2006年12月16日, 鼓起生平從未有過的所有勇氣...
打咗一通電話之後, 的起心肝把一切整頓与收拾妥當,
堅決找路起行回家!!
兜兜轉轉走咗好多路, 好不容易返得到屋企, 以為一切都好了...
那知陰差陽錯, 好快又被踢翻出門口...
今次度門仲要鎖得比從前更實, 不管我由朝到晚死敲爛敲, 就係唔肯再開門俾我...
一直徘徊喺門口, 思前想後左猜右度, 就是不得其法!
要講的連唔可以講的, 都講了...
要做的連唔應該做的, 都做了...
千錯萬錯, 我難辭其咎!
窮盡解釋也已於事無補, 再唔知我還能怎麽樣??
有想過跟上次那樣不顧所有夾硬撬門而入, 但...
我知是勉強不來的, 我又怎會不懂?!!
對住那些曾經可以, 但已經再開唔到門的"鎖匙", 怪無奈!
唯有默默地走翻入去我那個冰櫃而活吧!
不! 我不是放棄... 怎會?!!
不管幾多秒/分/時/日/月/年/世...
係! 我會繼續一直等下去......
性格决定命運,
我註定是有家歸不得...
只能*一個人*
.........