Monday, September 23, 2013

SUPER叮噹...


(old post from Yahoo Blog on Jul 01, 2012)


日出...?日落...?


喺好很耐嘅 loooooong time ago 就知道我前面嘅*路*只有一條...
好長好長...
一直通往唯一嘅終點站 = my ONLY & ONLY ONE HOME BASE...
好遠好遠...

嗰度亦即係會揾到我至愛 SUPER叮噹* 嘅地方!!
*註:
i don't care other ppl 認同与否,
由細到大我都認定 叮噹 = 可愛版嘅SUPERMAN!
稍為留意下, 你不難發現佢哋有許多相似...
see they both wear same blue "uniform" ga!
但不管條路幾長終點幾遠, 以我非常顽固的堅持与能耐...
點拐彎抹角也無理由要走咁耐都走唔到埗?!
皆因我天生係一個明明有條最快嘅直接路喺面前,又唔信有咁着數, 死唔肯好地地去行...偏要自己築墻鋪路攪個 maze 出嚟至安心走嘅人lor!好在我有個 built in 嘅自動導航系統所以即使點兜圈繞路, 亦從來方向明確, 唔會迷失!!
不過, 我這個 SUPER叮噹*正如对大雄般对我...唔准我旨意及倚赖, 係唔係都話冇佢唔得...故行踪甚飄忽, 唔要俾我随時随地揾佢...就算有機會讓我去得到門口都冇用, 時時按極個 door bell 都冇人理...仲要其實, 佢一直都有俾定我鎖匙 wor...
因為知我*天不怕地不怕*最怕就是站在門口等的感覺啩?!

but 往往發現條匙原來係根本開唔到佢度門的!!
事關, 佢會有意無意記得俾我鎖匙之餘,
卻又總會在俾完我之後, 就走去換過把新鎖...

點解呢??

冇解? 非也!
其實,
我知点解?!
所有問題 & 原因...
皆只在我一個人身上!!!
refer 答案在 "大雄“ ge 歌詞 lah!

大雄 http://bbiancat5.blogspot.com/2015/02/blog-post.html

因為經歷種種所有之後,
我竟然依然故'我'... 一個長大不了的大雄!!
成事不足, 敗事有餘, 講多過做…
讓*叮噹*煩惱憂心!!

試問誰會要一個單接收, 乜都做唔翻轉頭,
仲只令自己不停不快樂 ge 人???